Świat Gothic

Największa Gra Forumowa o Gothicu Na Świecie

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2008-04-27 15:18:21

Xardas

Administrator

Zarejestrowany: 2008-04-27
Posty: 77
Punktów :   

Walki z Wrogami

Aby walczyć należy złożyć nowy Temat.
_______________________________________________________________________
Orki:
http://www.gothic.phx.pl/gothic2/dane/potwory/ork_wojownik.jpg
Ork wojownik

Podstawowa orkowa jednostka bojowa. Współpracują z szamanami i elitą orków. Na solo nie są zabójczy, ale prawie zawsze tworzą liczne grupy. W Górniczej Dolinie wprost się od nich roi (oblegają zamek), a w V rozdziale są także w Khorinis, w całej grze jest grubo ponad 200 samych orków wojowników...

Poziom 25, Pz.200, Zr.60, Si.60, Mn.0, pancerz: 60-60-0-0, Pd.250, atak: broń, trofea: lekki orkowy topór, nieraz mikstury i złoto

http://www.gothic.phx.pl/gothic2/dane/potwory/ork_elita.jpg
Ork Elita

Najsilniejszy rodzaj orków. Potrafi solidnie przywalić i ma dużo punktów życia. Zazwyczaj pełni role przywódcy (herszta) bandy złożonej z niego i paru orków wojowników. Zanim nie nabije się trochę doświadczenia, lepiej się na niego nie porywać. Od IV rozdziału panoszą się praktycznie wszędzie. Elitarni wojownicy orków cieszą się sławą niemal niezwyciężonych.

Poziom 35, Pz.300, Zr.100, Si.100, Mn.0, pancerz: 80-80-40-40, Pd.350, atak: broń, trofea: orkowy miecz wojenny, czasami skóra warga, złoto a nawet smoczy korzeń i inne.

http://www.gothic.phx.pl/gothic2/dane/potwory/big/ork_pulkownik.jpg
Ork Pułkownik/Herszt

Mocniejszy odpowiednik orka elity. Jednego spotykamy w jaskini obok okrętu paladynów (patrz mapa jaskiń) gdy gramy jako Paladyn. Ma mapę rozmieszczenia Elit na terenach Khorinis. Drugi jest na wyspie Irdorath, strzeże sekretnego przejścia w głąb wyspy.

Poziom 35, Pz.400, Zr.120, Si120, Mn.0, pancerz: 80-80-40-40, atak: broń, trofea: orkowy miecz wojenny, klucz orka pułkownika, złoto

http://www.gothic.phx.pl/gothic2/dane/potwory/ork_szaman.jpg
Ork Szaman

Mag orków. Atakuje za pomocą ognistej kuli, natomiast gdy jest blisko, wyciąga swój toporek. Ma słaby pancerz, więc zanim wyciągnie broń, można już go powalić na ziemię (dysponując dobrym atakiem). Często ma sporą obstawę w postaci "mniej inteligentnych" orków.

Poziom 30, Pz.200. Zr.60, Si.60, Mn.100, pancerz: 30-30-30-30, Pd.300, atak: broń, trofea: lekki orkowy topór, nieraz mikstury i złoto
_________________________________________________________________________________________
Smoki:


http://www.gothic.phx.pl/gothic2/dane/smoki/finkregh.jpg
Smoki

Są to potężne gady, które przybyły do naszego świata, służą Panu Ciemności, jako broń wykorzystują swój ognisty oddech. Po więcej informacji o smokach odsyłam do działy Smoki, natomiast tu przedstawię ich poszczególne współczynniki.
Smok lodowy - Poziom 500, Pz.800, Zr.100, Si.150, Mn.1000, pancerz: 105-105-70-70, Pd.5000, atak: magia, trofea: smocza krew, smocze łuski, serce
Smok ognisty (w Górniczej Dolinie i Dworze Irdorath) - Poziom 450, Pz.700, Zr.100, Si.140, Mn.1000, pancerz: 100-100-50-50, Pd.4500, atak: magia, trofea: smocza krew, smocze łuski, serce
Smok kamienny - Poziom 400, Pz.600, Zr.100, Si.130, Mn.1000, pancerz: 95-95-70-70, Pd.4000, atak: magia, trofea: smocza krew, smocze łuski, serce
Smok-ożywieniec - Poziom 1000, Pz.1000, Zr.170, Si.170, Mn.1000, pancerz: 150-150-150-150, Pd.10000, atak: magia, trofea: serce
_______________________________________________________________________________
Siły Zła:


http://www.gothic.phx.pl/gothic2/dane/potwory/poszukiwacz.jpg
Poszukiwacz

Mag Beliara. Poszukiwacze noszą czarne szaty i ukrywają swoją twarz pod maską. Są to byli członkowie Obozu na bagnach - sekciarze, którym po utracie swojego ukochanego Śniącego zrobiła się woda z mózgu. Teraz ich celem jest męczenie nas za pomocą „ognistej strzały”. Najgroźniejsze w nich jest to, że mogą nas opętać, a co za tym idzie, uniemożliwić nam spokojny sen (leczenie kosztuje 200 sztuk złota, cena zależy od gildii i... Pyrokara). Od III...V rozdziału są praktycznie wszędzie, przy każdej ścieżce.

Poziom 18, Pz.200, Zr.60, Si.60, Mn.100, pancerz: 15-40-15-15, Pd.180, atak: ognista strzała lub kula, trofea: losowy eliksir, losowy składnik do tworzenia run (np. siarka), około 50 szt. złota

http://www.gothic.phx.pl/gothic2/dane/potwory/big/ork_ozywieniec.jpg
Ork ożywieniec

Jeden z groźniejszych w swojej nacji. Jest silniejszy od orka wojownika, ponoć nieśmiertelny (ale bronią można go załatwić) i niedaleko mu do zombi. Służą na Dworze Irdorath i mogą sprawiać problemy.

Poziom 30, Pz.300, Zr.150, Si.150, Mn.0, pancerz 60-60-60-60, Pd.300, atak: broń, trofea: średni orkowy topór

http://www.gothic.phx.pl/gothic2/dane/potwory/pan_cienia.jpg
Pan Cienia

Mroczny paladyn, z którego zostały kości. Potrafi nieźle skrócić pasek życia, nawet w późniejszych etapach gry. Czoła mogą mu stawić tylko magowie z tchnieniem śmierci lub doświadczeni wojownicy. Pilnują „Smoczej Zguby” i wyspy Irdorath.

Poziom 40, Pz.250, Zr.100, Si.100, Mn.0, pancerz: 100-1100-65-100, Pd.400, atak: broń, trofea: sporo złota, miecz dwuręczny, kość szkieletu

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl